24. lokakuuta 2013

Arpajaiset



Heiii, mähän oon ollut pois iät ja ajat ja tänne on jopa tullut uusia lukioita, vaikka mitään luettavaa edes ei oo.

Kukapa ei tykkäis että se nousee..

Se lukijanluku.. <3


Kiitoksena tästä hyvästä mielestä haluan järjestää  teille arvonnan ja palkintona
 vanha hyvä tuttu juttu -  lahjakortti WanhaAliina sisustuskauppaan.

Klikkaa tänne!!


Lahjakortin arvo on 30.-
Ja arvonnan voisinpas suorittaa 11.11



Mutta muuten tänne ei kuulu mitään muuta kun suuria suunnitelmia.
Käteen en tosin oo jaksanut ottaa edes pensseliä.

Senkin päällystäminen servetilläkin on ollut kesken jo 3 kuukautta.
Ku erikeepperi loppui ennen kun ensimmäisen ovikaan oli valmis,
 enkä ole saanut aikaiseksi ostaa sitä lisää.
(ei sitä myydä Lidlissä!)
Suunnittelinkin jo että taidan sittenkin vaan maalata ne ovet!
Niin..siis suunnitelin..


Viimeisessä postauksessa esittelin DIY-kattolampun, joka ei tullut maksamaan mitään.
Ja koska se oli täysin ilmainen, menin ja tilasin hyvällä omatunnolla Ellokselta ihan sikakalliin
pöytälampun.


Haa!!
Siitä sain!

No on se ihan hieno!
Ja nyt kun mulla on lukulamppu, mä olen alkanut taas lukemaan kaikenlaista ennen nukkumaanmenoa.
Huomaa tuosta kasasta lattialla.



Mä yleensä luen niin kauan kunnes silmät ovat ihan vinossa. 
Pystyn sekunti ennen nukahdamista heittämään kirjan lattialle-valot kiinni-päätyynyyn.

Seuraavana iltana kylläkin pitää lukea vähintään 3 viimeistä sivua uudelleen koska en muista niistä mitään.

Mutta kun makuuhuoneessa ei ole kun kattolamppu, niin ei tollainen ole mahdollista.
Siinä ajassa kun kömpsin lampunsammutusretkeltä takaisin peiton alle, minulle on ilmestynyt jo kaikenmaailman vessa-jano-mitenköhänsekirjajatkuu-hädät.



Älkää muuten kysytkää mitä toi tyhmä Paris-teksti tekee siinä laatikossa!
Antaa sen nyt vaan olla siinä, mun pitää hetki suunnittella, ennen kun teen seuraavan siirron..

Minä ku ostin kirpparilta omasta mielestä kauniin tekstitarran,
 vaan että asennushetkellä huomasin että jännästi sitä tarrapintaa ei tekstin 
kohdalla ole ollekaan.
Mikä lie sapluuna siis kyseessä kai..
Mä en edes tykkää sapluunoista!
Pöh!



134 kommenttia:

  1. Mukana ollaan!! Ihana tuo lamppu <3 Mä kans tykkäisin ton muotosesta lampusta tähän sohvan viereen, mutta sain nyt isältä sellasen ihanan vanhan lampun.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä isien vanhat lamput voittaa aina noi elloksen versiot. <3

      Poista
  2. Mä tahtosis kans arpajaasiin! :) Mukavaa että päivitit taas blogia. Tätä on vaan niiin kiva lukia ja kattella! Ja lamppu on hieno! :)

    VastaaPoista
  3. Mukana arvonnassa myös :) Kaunis yöpöytä nurkkaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! onhan se.. heti kun irrotan sen tyhmän sapluunan :)

      Poista
  4. Kiva kuulla susta pitkästä aikaa. Oon mukana arvonnassa! :D Hieno pöytälamppu, kyl nyt kelpaa lueskella iltaisin.

    VastaaPoista
  5. No moikkelis! Mukana ollaan arvonnassa :) Ja komia on pöytälamppu!

    VastaaPoista
  6. Voi ihanaa, että olet back. :D On jo ollut ikävä sun tekstejäsi.

    VastaaPoista
  7. Ilmoittaudun myös mukaan arvontaan :)

    -Sannam

    VastaaPoista
  8. Mukana ihanassa arvonnassa :)

    VastaaPoista
  9. Just mietin sua eilen :) joten ilolla mukana tässä! Welcome back!

    VastaaPoista
  10. Kiva kuin sinustakin taas "kuului"
    Lähden mukaan arvontaan, tottakai!

    VastaaPoista
  11. Mukana ollaan.-Pikke-

    VastaaPoista
  12. Mikä sua viiraa kun et täällä pyöri ??
    Ikävähän täs tulee :D

    Kai mä mukana arpasussa, jos vaik jollekin jotain kivaa joululahjusta...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiire-väsy jnejne :) Näyttäydyn mä facen puolella paljon useimmin.. :P

      Poista
  13. Mukana arvonnassa minäkin! Jospa onni suosii...

    VastaaPoista
  14. On ihan mun näkönen lamppu!
    Tokihan mää arvontaan osallistun, jos vaikka lykästäs :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä muuten todellakin on Sun näköinen lamppu :P

      Poista
  15. Mukava tavata taas :)
    Mukana arvonnassa myös!

    VastaaPoista
  16. Mukana ollaan!!! :) upee lamppu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Upee hintakin oli. Luulin et mut olkkarin kattolamppu joka maksoi aikoinaan satasen oli kallis.. :D

      Poista
  17. Kerkesin jo ajatella vaikka mitä... ku' et' mittään sanonu pitkää aikaa.. ;)
    Hyvä että olet takaisin! Hymysuinhan näitä sun juttuja lukee.

    Terkkuja Monica
    niin ja tietysti arvonnassa mukana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti <3
      Mun on monena viikonloppuna ollut tarkoitus tehdä postaus, ku ei arkena oo ollut oikein aikaa, mutta sit on viihde tullut edelle :D

      Poista
  18. Aina arvonnassa mukana kuin kivulias peräpukama! Hah...taidan olla väsy ZZZZZZZzzzzzzzzzz

    VastaaPoista
  19. Mukana arvonnassa ja toi laatikko on aivan ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se laatikko on mulla ollut mukana "alusta" asti. Joskus yli 10 v löysin sen metsästä :D , aselaatikko taitaa olla. Oli myös ensimmäinen esine jonka maalasin aikonaan valkoiseksi ja sitä kyllä kadun paljon. Alkuperäinen tummahko kulunut puun väri olis ollut todella upea. Nyyh..

      Poista
  20. Mukana arvonnassa ja kylläpä on kaunis lamppu ja ihan kivahan tuo sanluuna on tuossa ;) Sipaise siihen vähän suhumaalia ja saat ottaa sabluunan pois.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä just meinasin että oisin laittanut siihen laatikkoon sen tarran. Sen ois saanut sitten pois jos ei tykkäkään. Se mun seuraava suunnitteluprojekti onkin miettiä et mihin mä sen koko sapluunan siirtäisin että voisin sitten suhumaalailla.

      Poista
  21. Mukana ollaan, kaunis tuo taustalla oleva ikkuna/ovi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuh.. ja aatella et mul oli niitä aikonaan kaksi, täysin samalaista, mutta tottakai toinen kaatui ja meni rikki.. :D

      Poista
  22. Kävin jo valisemassa mitä ottaisin lahjakortilla =D, joten nyt vaan odottelen, jos se vaikka napsahtais kohdalle :)

    VastaaPoista
  23. mukanaa kuin peräpukamaaaaaa...joo ja lamppu ON hieno.

    VastaaPoista
  24. Mukana arvonnassa. Kivannäköinen uuden kodin sisustus!

    VastaaPoista
  25. Mukana! Keskeneräiset jutut on ihan ok; pitäähän sitä olla juttuja joihin tarttua kun loppuunsaattamisen inspiraatio iskee...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osais vielä olla stressaamatta niistä.. :)

      Poista
  26. Tosi kaunis musta pöytälamppu. Arvonnassa myös mukana.

    VastaaPoista
  27. Mukana arvonnassa :))

    Kiitos taas makoisista nauruista ;) <3

    VastaaPoista
  28. Mukana arvonnassa, Anne Kuopiosta :)

    VastaaPoista
  29. Ehdottomasti mukana arvonnassa ollaan. Aivan ihana lamppu ja ihanaa näyttää olevan kaikki muukin kodissasi :)

    VastaaPoista
  30. Nuo kaikenmaailman vessa-jano-mitenköhänsekirjajatkuu-hädät on niin ärsyttäviä, etenkin kun on just päässy silmät kiinni lämpimään peiton alle. Mukana arvonnassa :)

    VastaaPoista
  31. olen kans mukana, ja tosi kiva lamppu, mun täytyy aina lukea illalla että saan nukutuksi:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon mäkin juu huomannut että juuri lukeminen on paras nukahdamislääke :)

      Poista
  32. Mukana arvonnassa :) Harvaisempikin postaustahti sopii hyvin tällaiselle silloin-kun-kaikelta-muulta-ehdin lukijalle.

    VastaaPoista
  33. Osallistun arvontaan ja kiitos blogistasi.
    Marjatta

    VastaaPoista
  34. Ehdottomasti mukaan arvontaan!! :) Kaunis lamppu. Joskus kannattaa "sijoittaa" vaikka vähän kirpasiskin rahallisesti ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äh se mitään kirpaissut, osamaksulle vaan.. vaikkei minun pitäny enää koskaan.. :D Mut toisaltaan, ku en kerkee/jaksaa koskaan kaupoille tuhlamaan, niin kai mä sit voin tuhlailla tilipäivänä maksuja maksaessa :D Selityksiä-selityksiä..

      Poista
  35. Mä oon tosi huono lukija. nyt kuitenki tuli meidän kirjastoon sellanen kirja, että oli pakko lainata se.
    Lamppu on kyllä tosi kaunis!! Mä joudun pitämään kattolamppua päällä lukiessa, ja kun uni on ihan kulman takana, niin joudun kömpimään sängystä ylös ja mennä sammuttamaan sen :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin arvonnassa mukana, tottakai :)

      Poista
    2. Joo, siis se on just niin inhottava juttu. Juuri sen takia mä en aikaisemmin lukenutkaan, vaikka minähän olen pienestä asti ollut intohimoinen lukutoukka :)

      Poista
  36. Oikein hyvvää perjantai-iltaa ja hetipä sitten arpajaisiisi mukkaan, Alliinan kauppakin ois tuossa likellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän oon kade, että oikein likeillä :)

      Poista
  37. mukana arvonnassa. Lukiessa pitääkin olla kunnon valo, onnistunut ostos

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kyllä nään lukea (vielä) myös lähespimeässä, mutta ei ehkä kannattaa enää tässä iässä. Muistan et ennevanha äiti tai isoäiti sanoivat aina: Kohta olet sokea jos et laita lisää valoja! :D

      Poista
  38. Ihan sama lukutyyli täälläkin. :o)
    Mies välillä hermostuu, kun lukuvalo palaa kaiken yötä. Hankin himmentimellä toimivan, joka kerta, kun vierestä kuuluu "Sammuttaisit jo sen valon", säädän vähän himmeämmälle. Joskus on niin pimeää, että lukeminen on enemmän ajatus kuin aivoihin asti kulkeutuva näköhavainto...
    Arvonnassa mukana minäkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha.. Meilläkin sama ongelma. Mutta ei niitä himmennysvaloja.. Joskus kun toi pyöriminen alkaa käydä hermoille, ma luovutan ja armahdan ja sammutan valot :D

      Poista
  39. Ihana sinä, ihana lamppu ja ihana arvonta :)
    Muksaa viikonloppua sinne!

    VastaaPoista
  40. Jännästi sopii musta lamppu tuohon muuhun niin romanttiseen sisustukseen :) Mukana myös arvontaan, sisustusliikkeisiin on aina ostoslistaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh.. se on muuten totta. Mulla on moneen nettikauppaan kuviteltava ostoslista. Tietäisin heti seisomalta mitä mistäkin haluaisin ku olen niin monesti käynyt haaveostoksilla.

      Poista
  41. Mukana arvonnassa.-Riitta.R-

    VastaaPoista
  42. Mukana ollaan todellakin!! :) oon ravannu joka päivä kattomassa onko uutta matskua ja vihdoinkin ;) elloksella on hyviä lamppuja, tilannu monta itsekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, nyt mua vähän nolottaa.. En tiedä uskallanko edes luvata olla nyt ahkerampi..

      Poista
  43. Mukana! :) Ihanan lampun olet tilannut! Pitäis itelläkin uusia makkarin lukulamput, mut sitä ennen pitäis miekkosella saada sängynpääty hyllyineen valmiiks nii tietää millaset siihen sopis. Tuttuun tapaan projekti vaan kestää.. Mikä siinä onkin et tietyt jutut venyy ja venyy?

    VastaaPoista
  44. Mukana arvonnassa. Minulla on muuten sama tilanne kuin sinullakin, että luen illalla sängyssä ja sängyn viereen lattialle kerääntyy pino lehtiä ja kirjoja, mut mitäs sitten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin mitä sitten! Joskus en jaksaa edes siivoessa ottaa niitä pois. Imurilla vaan vähän kirjojen päältä ja ympäriltä :D

      Poista
  45. Mukana arvonnassa. t. Heidi P.

    VastaaPoista
  46. Tällä kommentilla mukana arvonnassa =)

    VastaaPoista
  47. Mukana kivassa arvonnassa! :-)
    manna_81@netti.fi

    VastaaPoista
  48. Mukana arvonnassa. Ja on muuten tosi ihana lamppu. Tahtoo...
    terveisin Ansku M.

    VastaaPoista
  49. Mukana ku pukama. Tai jotain. Mä haluaisin tuolta Wanhasta Aliinasta vaikkas mitä.. mutta en pysty kykeneen... paitsi jos voittaisin... mää pidän mulle peukkuja! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oliko tää nyt kolmas tai neljäs pukama :D Mä voin kans pitää Sulle peukkuja :)

      Poista
  50. Mukaan arvontaan, peukut pystyssä!

    VastaaPoista
  51. Lamppu on ihana! Osallistun arvontaan.

    VastaaPoista
  52. Kiva blogi sulla ja kiva maku myöskin. Tykkään! Löysin tään blogin vasta kaks päivää sitten ja oon lukenu jo melkein kaiken :)
    Arvontaan osallistun kans.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No huh :) SIinä onkin ollut lukemista. Mä joskus luen itsekin vanhoja postauksiani ja joissakin tunnen kyllä myötähäpeä.. Miten niin voi joku joskus niin hauska ollakin vuoden päästä nolo :D

      Poista
  53. Minäkin tykkään! Blogista ja kaikesta! Ja osallistuisin arvontaan kans :)

    VastaaPoista
  54. Jee! Osallistun arvontaan!
    holopaisen_veera (at) luukku.com

    VastaaPoista
  55. Mukaan arvontaan <3

    Ihanaa joulun odotusta...täällä mä jo ihan mielipuolisena odottelen jouluntuloa =)

    hao@lailanet.fi

    VastaaPoista
  56. moi! mukana arvonnassa!
    terkuin vakkarilukija TiinaL

    VastaaPoista
  57. Juu, mukana myös. Kiva kun järjestät arvonnan!
    flight(at)luukku(piste)com

    VastaaPoista
  58. Kiva lukulamppu! :) Meillä ei oo edelleenkään makkarissa lukulamppuja, saati yöpöytiä, ja kattovalaisinkin on vähän samaa luokkaa kun teikäläisen eräs kattovalaisin vielä hetki sitten. ;) En viitti ees sanoa montako vuot.. hetkeä on olleet ostoslistalla. Mutta tikulla silmään joka vanhoja muistelee jne.
    Tuli siitä wannabe-tarrasta mieleen: jos et jaksa töpöttää sabluunaa niin ole laiska ja teippaa/liimaa se x)

    Ai niin, haluan osallistua arvontaan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin.. no periaatteessa sen et makkarissa on sänky, pitäis olla jo ihan riittävä :D
      Mulle kotiutui jo yks jutska, johon ajattelin set sapluunan töpsöttää :P

      Poista
  59. Siis mukana....kuin peräpukama!

    VastaaPoista
  60. Siis sehän on aina hyväksyttävä logiikka, ostaa jokin sikakallis sisustusjuttu JOS on tuunannut jotain halvalla. Kiitos ihanasta hyvänmielen blogista! Ja arpalipuke sujahtaa täältäkin arvontakulhoon...

    VastaaPoista
  61. Pääsinkö nyt mukaan...en mä näit digi juttui osaa...
    Täällä on kaikki aivan ihania juttuja =)

    VastaaPoista
  62. Ihana WanhaAliina, mukana ehdottomasti!
    teija(dot)lento(at)elisanet(dot)fi

    VastaaPoista
  63. Jihaa, ilmoittaudun myös mukaan mahtavaan arvontaan! :)

    VastaaPoista
  64. Ehtottomasti mukana arvonnassa :)

    VastaaPoista
  65. Luulin että olin jo osallistunut tähän arvontaan mutta en ollutkaan. Onneksi ehdin nyt mukaan. Aliinassa on ihania juttuja ja ois kivaa päästä ostoksille sinne... Mukavaa sunnuntaita ja isänpäivää sinne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on siellä! :P Ja nyt vielä postarit nollassa :P

      Poista
  66. Mukana arvonnassa <3 sun blogi on niin hyväntuulinen :)

    VastaaPoista
  67. Mukana arvonnassa <3 sun blogi on niin hyväntuulinen :)

    VastaaPoista
  68. Mukaan arvontaan viime metreillä. Pakko on nostaa hattua, että joku edelleen jaksaa tuunailla juttuja. Hyvä jos saan kämppää siivottua kertyneistä sanomalehdistä ja pahvilaatikoista (tosin pahvilaatikot on kanille, jotta saa luvan kanssa purra jotain).

    Aloitin toissakesänä yöpöydän tuunausprojektin ja sain sen sentään kertaalleen maalattuakin vuoden odottamisen jälkeen (jotenkin se hiominen vei aikansa...). Laatikko odottaa edelleen osien liimaamista. Toinen vastaava yöpöytä löytyi alkusyksystä ja pitäisi sillekin tehdä jotain. Ehkä jopa viiden vuoden päästä siis saan molemmat käyttöön asti :-P (Jollei hermo mene sitä ennen ja projektit lennä pois silmistä...).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon saanut nyt maalattu aika monta jutskaa.. mutta kesken ne ovat silti.. ku en oo muistanu ostaa hiekkapaperia.. :D

      Poista
  69. Viime hetkillä mukaan arvontaan ;) Kirsi (kirsi.tahtinen@dnainternet.net)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...