23. syyskuuta 2011

Majava


Löysin kirpparilta omasta mielestä upean vanhan lampunjalan.
Täyttä tavaraa ja halvalla sain, kuten yli-puhelias myyjä-tätikin sanoi.
Minä tiesin heti, että haluan siitä kiiltävän-valkoisen.
Joten ei muuta kun Tarjoustaloon spraymaalia hakemaan.


Koska taivaalta tuli vettä kuin erään henkilön takapuolesta, minä päätin spreiata vessassa.
Olin jo unohtanut, miten spreimaali käyttäytyy ahtaassa tilassa.

Seuraavassa kuvassa piilee tarina. 
Se kertoo erittäin hyvin missä minulla oli lattiansuojana lehdet, missä kylppärinmatto, missä shampoopullot ja missä kukakin käveli.
On se vaan mysteeristä, miten tämä maali ilmestyy näkyviin vasta tunnin kuluttua.
Aina yhtä yllättävä!



Kun olotila kävi vessassa henkenvaaralliseksi, vein lampunjalan parvekkeelle KUIVUMAAN.
..ja lähin töihin..
Mutta Esteri se vaan ampui taivaalta kuin viimeistä päivää.

Ja jalkaan ilmestui rumannäköisiä kuplia, vesitahroja ja se oli kaikkea muuta kuin kaunis kiiltävänvalkoinen maalaisromanttinen lampunjalka.

Minä siis ajattelin repiä koko maalin vekee.
Ekaks hankaasin rätillä, sitten hiekkapaperilla ja lopulta raappisin kaikilla kymmenellä kynnelläni.
Lopputulos on tässä:


Sen enempää en vaan jaksanut.. 
Mun geelilakatuista kynsistä voisi nyt päättää, että olen patologinen kynnenjyrsijä... kunnon majava.
Kovat geelit ei minua estä, 
kun alkaa tekee mieli kynttä!!

Onneksi sentään pimeässä on tunnelmaa..

Lampunvarjostin Anttilasta

Mä palaan tähän jalkaan kun olen hieman rahoittunut.


Mutta nyt minäpä toivotan teille tämän nyyhkybiisin myötä leppoisaa viikonloppua! <3


26 kommenttia:

  1. :DDD Toi spraymaali oliskin kätevä suihkuttaa lattioille, kerta ilmestyy vasta tunnin päästä, jos jonain hetkenä epäilee perheenjäsenten sisäisestä varkaudesta :DD odotan lopputulosta lampunjalasta, ota lasi punkkua niin se onnistuu;)

    Kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Voi ei! Miksi sade tulee ja aiheuttaa ihmiselle tällaista harmia!!??;D Lampunjalka on aivan mahtava ja tulee täydelliseksi kun saat sen valkoiseksi.
    Nyt rentoudut viikonloppuna hyvin ja nollaat tilanteen ja sitten taas maalauksen pariin!=)
    Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
  3. Voi ei!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Toivottavasti vessan lattia lähtee puhtaaksi, mulla on käynyt vähän noin keittiönpöydän kanssa mut Cifin kanssa hankaamalla lähti, onneksi.
    Mut se jalka on HIENO. Maalia tahi ei.

    VastaaPoista
  4. Ou nou.

    Miellä kävi kans kerran tommonen vahinko. Singerin jalka sai ylleen mustaa spreimaalia kerrostalon kellarissa.. sinne lattiaan jäi semmonen sanomalehtien muotonen puhdas aukko ja muualle lattiaan semmonen mustanharmaa harso.. oho. No sattuuhan sitä:D

    Ihanaa viikonloppua sulle!

    -Riikka-

    VastaaPoista
  5. On meitä sitten useampia, jotka ovat sotkeneet paikat tuolla spray maalilla, minä terassin lattian, vähänkö ärsytti, mutta onhan tuo jo hinkkautunut pois.
    Ei muuta kuin uusi yritys, kyllä se vielä onnistuu ja sitä paitsi, tässä kuvassa se näyttää ihan ookoolta, paitsi jos sä haluut siitä valkoisen.
    Vai majava...hih..
    Mukavaa viikonloppua sulle, oot niin hassu ja sun juttujasi on vallan mukavaa lukea.
    (pssttt...ei muuten ollut pakettiautoa silloin sunnuntaina, oli ford focus farmari joka oli lattiasta kattoon ihan tungettu täyteen. onneksi mies ei ollut kotona kun tulimme pihaan.se olis tippunut tikapuilta:D)

    VastaaPoista
  6. Kiitti kaikille!
    Ei se vessan lattia mua oikestaan haittaa, sillä mä tiedän, että se kuluu pois (kerran kun aiemminkn on käynyt näin) . Ja sitä paitsi se on muutenkin RUMA! :)

    Mutta toivottavasti saan sen lampun vielä siistiksi!

    VastaaPoista
  7. Tuija : No olitpas onnekas, kun ei mies ollut kotona. Mä olen kans joskus salakuljettanut kaikennäköistä kotiin.. mutta kun on vähän isompi tavara, niin on vaikeeta. Onneks nyt on meillä eteisessä verhot, niin voi heti laittaa sen taakse piiloon :DD

    VastaaPoista
  8. Voi, niiiiiin tuttua ☺☺☺
    On maalattu vessaa ja talon kattoa ja porttikonkia ja ja ja....ja sadekin on tehnyt tekosiaan ☺☺☺

    Ota pullo punkkua ja unohda koko juttu.
    Kunnes sitten taas joskus... ☺☺

    *kiitos nauruista☺*

    VastaaPoista
  9. Reps ja kops.

    Sää oot kyllä huippu!

    VastaaPoista
  10. No mutta hyvähän siitä tuli noinkin! :)

    Ihmisen täytyy joskus erehtyä voidakseen taas iloita onnistumisista! ;)

    VastaaPoista
  11. Heh :) Aina ei mee niinku Strömsössä ;)))
    Mukavaa viikonloppua!!

    VastaaPoista
  12. Tosi kaunis tuli lampusta!!Ihanaa viikonloppua Sinulle!

    VastaaPoista
  13. Noh, mutta...siitähän tuli oikeestaan aika ihana?!
    Yhdyn (taas kerran..) Pepin sanoihin...ota pullo punkkua!

    Mul on sull haaste blogissani!

    Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
  14. Hih! Oonko mä ihan hölmö kun mun mielestä se on aikas ihana nyt?!!!

    VastaaPoista
  15. Mielettömän hieno löytö ja minusta siitä tuli kaunis!

    VastaaPoista
  16. En viitsi edes kertoa, miten mun kävi suihkutettavan liiman kanssa...joten unohda vastoinkäyminen ja käy jalan kimppuun uusin kujein joku toinen päivä!

    VastaaPoista
  17. onneks, muillakin sattuu ja tapahtuu.. mulla kävi vähä samoin punamaalin kanssa ku pesin pensseleitä suihkun alla ja sitä maalia roisku pitkin seiniä ja lattia imas itteensä hetkessä.. tuli kaakelit ja lattia pestyä tärpätillä.. onneks tekevä oppii ja jatketaan tekosiamme..

    VastaaPoista
  18. Mun mielestä siitä tuli oikeestaan aika erikoinen noin,paitsi jos haluut siitä valkosen!!
    Kävin lukemassa sun vanhempia postauksia,kun en oo käynyt vähään aikaan...ihania juttuja sulla joka postauksessa...huoh!!
    Oli mukavaa tavata sut ihan livenä siellä markkinoilla...kiva kun tulit esittäytymään...Kiitos!!
    Mukavaa viikonloppua viinin ja spray-pullon kera,hih...
    Halauksin,Marika

    VastaaPoista
  19. Spraymaali on tosta ikävää..minäkin oon oppinut kantapäänkautta, että kantsii maalata ulkona:-))

    Mukavaa viikonloppua<3

    VastaaPoista
  20. Blogissani on siulle jotain :)

    VastaaPoista
  21. Ihana löytö... mutta aiheutti paljon työtä! Ja anteeksi... mutta tapa millä kerroit koko jutun... niin aiheutti hihitystä täällä (voin vain mielessäni kuvitella kaiken);)
    Ihanaa viikonloppua kaikesta huolimatta!!!

    VastaaPoista
  22. Pepi: Otin punkun sijasta yhtä toista juomaa ja se ei ainakaan ole mikään luovuuten juoma. Bacardi nimittäin. Koko päivä mennyt vaakatasossa :D

    Eve: Heh.. minämitäänhuippuoo, mutta kiitti! <3

    Elämää äitinä: Viisaat sanat ne :)

    Henna: Mitä siellä Strömsössä on? :))

    Kiitos Riitta Sinikka. Mutta ei se sellaiseksi jää!

    Liisa: Joo, mutta kun mulla oli erilainen visio, niin en tykkää siitä lampusta sellaisenaan ollenkaan :)

    Marika: Kuvat ne ovat hienoja, kiitos muokkausohjeman :))

    Kiitos Piompu!

    Intianminttu: Oisit ny kertonu :D

    Tanni: Arvaa, millaiset meidän vessan seinät on! Mulla roiskuu päästä aina sitä punaista "maalia" ja sekään ei lähe sitten millään irti! :)

    Marika: Kiitos Marika! Samoin!! <3
    Sut ainakin tunnisti heti.., joka on melko harvinnaista.. että mä ketään tunnistan :)

    Arja: Senkin takia minulla on monta isompa juttua maalamatta. Kerrostalossa kun asuu, niin ei paljon omaa pihaa ole. Nyhh!

    Sirutuuli: Kiitoskiitoskiitos!!!!!

    Marru: Saa hihittää! Mä nauran itsekin usein mun mokille. Parempi näin kun että rupeisi vollottamaan. :)

    Ihanaa Sunnuntaita kaikille, ketkä täällä sattuu vielä pyörimään!

    VastaaPoista
  23. mmmm...Isäntä ei oo antanut mun spraymaalata, joten en tiiä miten se käyttäytys tosi ahtaassa tilassa :D Komia on lampunjalka <3
    Oon mä täällä pyörinyt usein iltasella,aamusin vaan jaksaa kirjotella <3 tai päivisin...

    VastaaPoista
  24. Nina: No mutta nyt näet sen, ettei kannatakaan kokeilla :D
    Mä vielä pistän sen jalan komiaksi, mä lupaan! :)

    VastaaPoista
  25. Kuulostaa ihan mun touhulta, säädän aina kaikkee kans. :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...